LITKOVSKA. Жнива. Київ - Ukrainian Fashion Week

Відродження традицій, повернення додому та нові символи на презентації бренду під час першого тижня моди з початку повномасштабного вторгнення

На цьогорічному Ukrainian Fashion Week бренд LITKOVSKA представив унікальний проєкт, що об'єднав минуле й сучасність через символічні «Жнива». Сезон, що розпочався в Києві та продовжиться в Парижі, втілює збір врожаю зусиль бренду за майже двадцятирічну історію, переосмислення традицій листування у новому світлі, а також знакову частину ДНК бренду - дихотомію Kyiv - Paris.


Одним з джерел натхнення для київської презентації стала Підпільна Пошта України - прихована мережа, створена після Другої Світової Війни. Альтернативні поштові марки видавали різноманітні спільноти українців в середині ХХ століття, а до створення їх дизайну долучались відомі художники. Тож гості презентації отримали свій досвід «підпільної пошти». Це листування почалось в березні цього року в Парижі - там гості презентації LITKOVSKA з усього світу писали на білих стрічках побажання українцям перемоги, миру та злагоди. Ці повідомлення бренд привіз до Києва, створивши арт-інсталяцію, щоб поділитися теплими словами не тільки з гостями заходу, але й з усіма охочими. І протягом всього дня 4 вересня запрошені представники української фешн-спільноти, клієнти та друзі бренду писали листи та листівки з подякою, які згодом будуть відправлені до Парижа. Спеціально для цього команда LITKOVSKA розробила авторські марки, які гості клеїли на конверти і листівки. Ця акція мала на меті відродити традицію листування та підкреслити зв'язок між містами та поколіннями, що є основою концепції «Жнив».







Особлива увага була приділена і каліграфії: логотип «ZHNYVA», що став центральним символом сезону, був створений людиною, яка багато років займається дослідженням української каліграфії. Цей надпис став візуальним уособленням ідеї збору врожаю, як фізичного, так і духовного. Презентація, яка пройшла в просторі LITKOVSKA BASECAMP на Лютеранській - майбутньому флагманському магазину бренду, також включала виставку з 80 фотографій. На знімках були зібрані ключові моменти з майже 20 років LITKOVSKA - "Жнива" досягнень та спогадів перед новою хвилюючою сторінкою в його історії.

"Київ - завжди був і завжди буде нашим домом, і ми хотіли створити це відчуття повернення додому та збору врожаю побажань, від світу - українцям, та від українців - світові. Для нас це дуже особливий момент, повернутись в рідний Київ вперше з фізичним івентом за багато років, зібратись в просторі, в якому скоро відкриється наш перший флагманський магазин, і нам хотілось сфокусуватись не на одязі, а на діалозі між людьми та важливості зв'язку з домівкою та коріннями", - підсумувала Лілія Літковська.