Благодійний показ - перформанс “Ambitions” бренду одягу JULIYA KROS

Новий сезон SS2026 «Ambitions» відкриє нові грані JULIYA KROS в жіночому, чоловічому одязі та одягу з функцією.


Зберігаючи ДНК бренду, дизайнерка Юлія Перекрьостова використала знакові деталі в крої блейзерів та брюк. Деякі жіночі моделі з маскулінним силуетом перейшли в чоловічу колекцію, як символ гендерної синергії.













Деконструкція, трансформація та варіативність втілені в двосторонніх рішеннях, знімних деталях та у принципі «пазл». Знакові сорочки бренду мають опцію знімного рукава, перетворюючи їх на функціональну базову річ гардеробу.













Приталені силуети жіночих блейзерів зі збільшеною, загостреною лінією плеча в поєднанні з широкими брюками передають характер сильної жінки з жіночною ідентичністю.



















Колірна гама продиктована темою колекції та стилістикою бренду. Поєднано чорний, сірий, синій, коричневий та бежевий кольори як бази ділового гардеробу.

Вибір тканин зроблено з урахуванням їх екологічності та тактильності. Гра фактур в одному образі досягнута використанням обох сторін однієї тканини та акцентним методом обробки швів.

Колаборація JULIYA KROS & Vivid Fusion представлена концептуальними тренчами з принтованими елементами з картини “Стрічки” Ганни Криволап, яка входить до офіційного міжнародного рейтингу топ-100 кращих українських майстрів. Мисткиня звертається до теми українських традицій, що є віддзеркаленням ментальності та душі народу.

Окрема увага в колекції приділена одягу із функцією для людей з різними рівнями ампутацій кінцівок. Брюки за принципом «пазл» розроблено в партнерстві з Raiffeisen Bank, з урахуванням фізіологічних особливостей та стилю життя людей з ампутаціями. Ці рішення, завдяки трансформації, забезпечують зручне обслуговування протезів і, найважливіше для людини - почуття гідності, комфорту та можливість бути активними та самостійними.


Партнери показу: